Distanspass till Kinnekulle
På söndag kör 25+ gruppen ett distanspass till Kinnekulle via Drottningkullarna och Lundsbrunn. Vidare genom Källby och bakvägen upp till Kinnekullegården.
Efter en fika tar vi oss ned via Hällekis och kör via Kestad, Holmestad och Sätervägen hemmåt…
Turen mäter 11 mil och är tänkt som ett litet genrep inför halvvättern… Givetvis är du välkommen även om du inte kör halvvättern.
Vädret ser ju ut att bli strålande så ta med din hangarounds och kom till en fin tur…
Ta med dryck, energi, punkakit och ditt bästa humör så får vi en härlig dag då cykeln.
Välkomna!
Maud tel 0705-437447