Till Närtunakanten å tebax
Vi startar vid ishallen i Vallentuna och tar oss norrut via Frösunda och små fina vägar för cykel till Närtuna och Skepptuna där vi skråar på den fina ”kanten” och far vidare till Lunda där vi tar ett kort stopp (6 km nylagd asfalt 😁). Sen vänder vi söderut igen och innan vi kommer tillbaka så testar vi ett för oss nytt fika/lunchställe – Hökeriet, innan vi landar tillbaka i Vallentuna. Rutten är ca 6 mil och vi rullar nån stans i 25-häradet. Hangarounds är välkomna. I övrigt vet ni drillen, punkakitt, energi, glatt humör osv.
Vid sen avanmälan ring Jerker 070-5811784