Äta glass i Borensberg-cykling
Vi ses kl. 10.00 utanför Jannes cykel för att sedan cykla vidare mot Borensberg där vi stannar för en fika. Om vi blir många deltagare delar vi gruppen i de som vill cykla lite lugnare och de som vill köra på lite snabbare. Hangarounds är välkomna. Rundan blir cirka 4-5 mil.
Ta med slang, pump och ICE-kort samt.
Vid dåligt väder kan rundan ställas in så håll utkik på hemsidan. Om ni har några frågor är ni välkomna att höra av er till någon av oss ledare.
Hoppas vi ses på söndag
Hälsningar Martina och Angelica