31/5 Häng med på en skön cykling till Nynäshamn ca 7 mil.
Lugna gruppen cyklar till Nynäshamns hamn, ca 7 mil (cykelbanor och landsväg )
Där lunchar vi på den goda fiskrestaurangen. De som sen vill cyklar hem utan ledare och övriga tar pendeln hem med mig till Södra station, därifrån cyklar vi sedan tillbaka till samlingsplatsen Dieselverkstaden i Sickla.
Samling; kl 9.00 Dieselverkstaden i Sickla
Parkering; Sickla Galleria garaget (3 tim gratis , sedan 20kr /tim)
Ta med; punkakit, pump, slang, energi, vätska och ICE kort (har du inget får du ett av mig)
Vid sen avbokning smsa på 0708282602 (Om regn eller färre anmälningar än två, ställs turen in.)
Hoppas vi ses. <3
Jeanette, ledare Nacka LG Team Ljungskog